Klubnyt

Viggo Holm vandt SØLV og BRONZE ved VM
VIGGO HOLM VANDT SØL..
“DM for veteraner INDE” 20.-28. januar 2024

"DM for Veteraner INDE 2024" afholdes lørdag 20. - søndag 28. januar 2024: 20.-22. januar i Hørsholm Rungsted TK og 23.-28. januar i Rundforbihallen, Nærum.

"DM for Veteraner" er åben for tennisspillere, der er medlem af en klub under DTF/DGI - deltagere skal være fyldt 35 år inden 31.12.2024.

Man kan højst tilmelde sig 3 rækker (1 single + 1 double + 1 mixdouble).

TILMELD dig senest søndag 17. december i "DTF's Tournament Software", fx via nedenstående link - her kan du også læse mere om "Veteran-DM INDE 2024". Betaling skal ske ved tilmeldingen.

"Veteran-DM" er en ITF-turnering, hvorfor deltagerne skal have en "IPIN-profil" hos ITF - du oprette profil ved at benytte nedenstående link.

8 RTKere deltog i "Veteran-DM INDE 2023": Anni Michelsen, Ann Hansen, Dorte Popenda, Mette Espersen, Ulla Hansen, Ernst Max Nielsen, Jan Børjesson og Steen Tophøj.

Læs mere herom på DTVs "Indbydelse til Veteran-DM INDE 2024" og DTVs hjemmeside - fx via nedenstående link.

Erik Segel

LINK til Tournament Software - Veteran-DM INDE-24  LINK til Indbydelse til “Veteran-DM INDE 2024”  LINK til DTVs hjemmeside  LINK til Oprettelse af IPIN-profil
“DM for veteraner INDE” 20.-28. januar 2024 - RTK