Årets andet nyhedsbrev
ÅRETS ANDET NYHEDSBREV
Nøgler til nye medlemmer
NØGLER TIL NYE MEDLE..
Standerhejsning med jetjagere og takkeskilt
STANDERHEJSNING MED ..
Træning for juniorer RTK 2024
TRÆNING FOR JUNIORER..
Hold- og Individuelle turneringer 2024
HOLD- OG INDIVIDUELL..
“Drop-in for øvede” fredag 26. april: AFLYST
“DROP-IN FOR ØVEDE” ..
DS-A og HS-A i RTKs Klubturnering 2023

I DS-A spiller 6 Damer "ALLE mod ALLE" i 2 puljer - der spilles 3 puljekampe inden lørdag 2/9. De to puljevindere spiller DS-A-FINALE lørdag 16/9.

I HS-A spiller 12 Herrer "ALLE mod ALLE" i 4 puljer - der spilles 3 puljekampe inden lørdag 2/9. "Vinderne af pulje 1 og 2" samt "Vinderne af pulje 3 og 4" spiller efterfølgende om en plads i HS-A-FINALEN lørdag 16/9.

ALLE indledende kampe spilles "bedst af 3 sæt" med tiebreak ved stillingen 6-6 i 1. og 2. sæt. Hvis der står 1-1 i sæt, spilles 3. sæt som en "match-tiebreak til 10".

Der vil blive reserveret baner fredage kl. 16-20 til afvikling af puljekampe i A-rækken - ellers planlægger spillerne selv.

Spillerne kan i Tournament Software indtaste spilletidspunkt, så andre kan følge med i, hvornår der spilles kampe.

Nedenfor "LINK 1 til Tournament Software - Puljekampe i DS-A" + "LINK 2 til Tournament Software - Puljekampe i HS-A".

Tak til Erik Eibye for foto.

Anette, Peter, Max og Erik

LINK 1 til Tournament Software - Puljekampe i DS-A  LINK 2 til Tournament Software - Puljekampe i HS-A  LINK til RTKs hjemmeside
DS-A og HS-A i RTKs Klubturnering 2023 - RTK