RTK-regnskaber forud for generalforsamlingen
SÅ RYKKER VI PÅ FORT..
Viggo Holm vandt SØLV og BRONZE ved VM
VIGGO HOLM VANDT SØL..
Anni Michelsen vandt GULD ved “Veteran-DM”

"Veteran-DM UDE 2022" blev spillet søndag 31. juli - lørdag 6. august i Hillerød TK.

Fredag 5. august spillede Anni Michelsen DM-finale i MD og vandt GULD sammen med Christian Risager fra Hillerød. Herudover 6 BRONZE til RTKere.

GULD til Anni Michelsen i MD60+.

BRONZE til Lene Søberg i DS50+, Anni Michelsen i DS60+, Katrine Fredsøe i DD40+, Mette Espersen og Anni Michelsen i DD55+, Ulla Hansen i DD65+ samt Jan Børjesson i HD65+.

Finaleresultat med RTKer:
MD60+: Anni Michelsen/Christian Risager - Birgit Brink Lund/Frans Nørby 6/2, 6/4.

Semifinaler med RTKere:
DS50+: Gitte Wittenburg Lotz - Lene Søberg 6/0, 6/1.
DS60+: Birgit Brink Lund - Anni Michelsen 6/2, 6/3.
DD40+: Camilla Vendelboe Hagensen/Mia Reilev - Katrine Fredsøe/Stinne Bjerre 6/3, 6/3.
DD55+: Helle Sehested/Katja Vogt - Mette Espersen/Anni Michelsen 4/6, 6/3, 10-7.
DD65+: Birgit Carlsen/Birgit Hoffmeyer - Ulla Hansen/Birgit Juul-Kristensen 6/2, 6/1.
HD65+: Hans Peter Michaelsen/Jørgen Strabo - Jan Børjesson/Kurt Jensen 6/4, 3/6, 10-3.

8 RTKere deltog i "Veteran-DM UDE 2022": Anni Michelsen, Katrine Fredsøe, Lene Søberg, Mette Espersen, Ulla Hansen, Ernst Max Nielsen, Jan Børjesson og Nils Madsen.

Læs mere på DTVs hjemmeside, i DTFs turneringsprogram - anvend nedenstående LINK :-)

Foto: Anni Michelsen og Christian Risager.

LINK 1 til DTVs hjemmeside  LINK til DTFs turneringsprogram  LINK 2 til DTVs hjemmeside
Foto: Anni Michelsen og Christian Risager - Anni Michelsen vandt GULD ved “Veteran-DM” - RTK