Nøgler til nye medlemmer
NØGLER TIL NYE MEDLE..
Standerhejsning med jetjagere og takkeskilt
STANDERHEJSNING MED ..
Nattefrost lukker grusbanerne
NATTEFROST LUKKER GR..
Så blev RTK forårsklar
SÅ BLEV RTK FORÅRSKLAR
Træning for juniorer RTK 2024
TRÆNING FOR JUNIORER..
“Veteran-JM UDE 2024”: 23.-26. maj i Silkeborg
“VETERAN-JM UDE 2024..
31. juli - 7. august: ITF World Tennis Tour i KB

KB og DTF var værter for "ITF World Tennis Tour" søndag 31. juli til søndag 7. august 2022 på KBs anlæg.

Tilsvarende turnering blev afviklet uge 30 i Vejle TK, hvor Johanne Christine Svendsen vandt damesingle.

Det var kun anden gang siden 2014, at der i Danmark spilledes om point til verdensranglisten.

"Kval.turnering" søndag 31. juli og mandag 1. august - "Hovedturnering" tirsdag 2. august frem til singlefinaler søndag 7. august.

Samlet præmiesum: $30.000.

Mange danskere i både kvalifikationen og hovedturneringen - bl.a. finalisterne i Vejle, Johanne Christine Svendsen og Hannah Viller Møller + Vilma Krebs Hyllested og Rebecca Munk Mortensen samt på herresiden Davis Cup-spillerne Christian Sigsgaard, August Holmgren, Elmer Møller og Johannes Ingildsen.

"SPORT LIVE" sendte kvart-, semi- og finaler direkte fredag 5. september, lørdag 6. september og søndag 7. september - alle dage fra kl. 10.

Finaleresultater:
Damesingle: Rebecca Munk Mortensen - Jessica Luisa Alsola 5/7, 6/1, 6/3.
Herresingle: Karl Friberg - Maxime Chazal 6/7(4), 6/3, 6/3.
Damedouble: Johanne Christine Svendsen/Jessica Luisa Alsola - Rebecca Munk Mortensen/Vilma Krebs Hyllested 6/4, 3/6, 10-7.
Herredouble: Christian Sigsgaard/Johannes Ingildsen - Benjamin Hannestad/Carl Emil Overbeck 7/6(9), 6/4.

Foto: Rebecca Munk Mortensen, DTF

Nedenfor LINK til ITFs hjemmeside, "SPORT LIVE" m.m..

Foto: Rebecca Munk Mortensen, DTF - 31. juli - 7. august: ITF World Tennis Tour i KB - RTK