Så rykker vi på Fortevej
VIGGO HOLM VANDT SØL..
VM på Mallorca - Anni og Viggo fanebærere
VM PÅ MALLORCA - ANN..
Viggo Holm vandt GULD ved “ITF Masters 1000”
VIGGO HOLM VANDT GUL..
RTKs klubturnering 2023 - finaleresultater
RTKS KLUBTURNERING 2..
VIGGO HOLM nr. 1 på ITF World Master Ranking

Danmarks klart ældste veteranspiller i verdenseliten, Viggo Holm, RTK sluttede 2023 med at toppe ranglisten i 90+herredouble!

Herudover er Viggo nr. 6 på 90+herresingle-ranglisten.

Ud over at spille tennis 2-3 gange hver uge kører 90-årige Viggo stadig mountainbike i skoven og padler kajak på Aarhusbugten. Viggo klarer også at arbejde i sit eget firma, som leverer tekstilvarer i kilometermål til kunder i bl.a USA.

Viggo er et godt eksempel på, at det betaler sig at være både fysisk og mentalt aktiv i en høj alder. Som ung spillede Viggo divisionsfodbold og -håndbold for AGF, hvor han allerede dengang præsterede at spille fodbold på hjemmebane i Aarhus om eftermiddagen og udekamp i håndbold om aftenen i KB-hallen.

Vi, der kender Viggo godt, ved, at Viggos næste mål er at blive nr. 1 på singleranglisten - om han så skal vente til, han bliver 100!

TILLYKKE til Viggo med placeringerne på verdensranglisten!

FOTO: Viggo Holm (t.h.)

LINK til ITF WORLD TENNIS MASTERS TOUR RANKINGS