Indkaldelse til generalforsamling
VM på Mallorca - Anni og Viggo fanebærere
VM PÅ MALLORCA - ANN..
Søndag 18. juni: Elmer vandt ITF i Skovbakken TK

Søndag 11. juni - søndag 18. juni i Skovbakken Tennisklub: Professionel tennisturnering for herrer på "ITF World Tennis Tour".

Præmiesum: $25.000.

Flere af de stærkeste danske tennisspillere deltog - bl.a. August Holmgren, Elmer Møller og Christian Sigsgaard.

I singlerækken 32 spillere i kvalifikationen og 32 spillere i hovedturneringen + herredoublerække med 16 par.

"Kval.turnering" søndag 11. juni og mandag 12. juni. "Hovedturnering" tirsdag 13. juni frem til singlefinaler søndag 18. juni.

Finale HS: Elmer Møller - Leo Borg 6/3, 6/3.

Finale HD: August Holmgren/Christian Sigsgaard - Gonzalo Bueno/Jack Karlsson Wistrand 6/4, 6/3.

FOTO: Elmer Møller og Leo Borg - DTF.

Søndag 18. juni: Elmer vandt ITF i Skovbakken TK - RTK