Klubnyt

Wimbledon kom til RTK
WIMBLEDON KOM TIL RTK
Årets fjerde nyhedsbrev fra bestyrelsen
ÅRETS FJERDE NYHEDSB..
3 x GULD til RTKere ved “ITF Masters”
3 X GULD TIL RTKERE ..
En ualmindelig herreaften
EN UALMINDELIG HERRE..
 Pil ikke ved vandingsanlægget i auto-funktion
PIL IKKE VED VANDIN..
“Marselis Open 2024” 1.-4. august i Aarhus 1900
“MARSELIS OPEN 2024”..
 Pil ikke ved vandingsanlægget i auto-funktion

En morgen klokken 8 i nys afvigte weekend fik Calle et opkald fra en frustreret RTK' er, der fortalte, at banerne lignede et badeland.
Ukendte gerningsmænd havde i klubhuset pillet ved vandingsanlægget, så det havde kørt hele natten. Vandingsanlægget var sat til automatisk at gå i gang klokken 23.30 for at køre i 10 minutter.

Calle vurderer, at nogen måske har troet, at den sene aftenvanding var en fejl og derefter forgæves har forsøgt at slukke for vandet ved at trykke på alt, der kunne trykkes på. Med det resultat at automatikken og det forudindstillede sluttidspunkt blev annulleret.

Derfor en godlidende henstilling fra Calle: Lad vandinganslægget køre, når det sent om aftenen automatisk går i gang - lad med andre ord pilfingeren hvile. Som det ses på fotoet, bærer bane-hjørnerne stadig præg af voldsom og uhensigtsmæssig pilfinger-nedbør.

Pil ikke ved vandingsanlægget i auto-funktion - RTK