Standerhejsning i høj sol
NYT MEDLEM I RTK 2023
GLEMTE SAGER - 2022
Præsentation af RTK’s nye formand

Idet jeg blev valgt til formand for Risskov Tennis Klub uden salgstale og kampvalg, vil jeg lige præsentere mig selv her på hjemmesiden.

Som fotoet antyder, er jeg fra den gode årgang 1958 og dermed aldersmæssigt langt mere på linje med RTK's medlemmer end de forrige formænd ;-) Og selvom jeg er den bedste blandt dem, jeg spiller med, er jeg langt ringere til tennis end formændene før mig. Om det bringer mig mere på linje med medlemmerne end dem, skal jeg lade være usagt.

Jeg har boet i Risskov siden 1988 og har været medlem af RTK lige siden. Mine fire børn spillede i klubben som minier og juniorer, men har alle forladt postnummeret. Næsten lige så længe har jeg spillet fodbold i VRI, hvor jeg var næstformand for år tilbage. For at være sikker på at komme på hold var jeg for et par år siden tvunget til at etablere GOBSN (Grand Old Boys Soccer Network), som afholder et utal af ekstraordinære generalforsamlinger og spiller kampe i 60+ 7-mands rækken for VRI.

Siden 2018 har jeg drevet min advokatvirksomhed, Extensio, fra Risskov. Jeg beskæftiger mig hovedsagelig med konfliktmægling/mediation og med immaterialret (patenter, varemærker, design og ophavsret). I det hele taget bevæger jeg mig ganske sjældent udenfor 8240 ;-)

Jeg ser frem til at være formand for en dedikeret bestyrelse og for 600 glade tennisspillere. Hvis der er noget, I gerne vil have, at bestyrelsen og jeg har i tankerne om klubben, må I endelig række ud.
Præsentation af RTK’s nye formand - RTK