Årets andet nyhedsbrev
ÅRETS ANDET NYHEDSBREV
Nøgler til nye medlemmer
NØGLER TIL NYE MEDLE..
Standerhejsning med jetjagere og takkeskilt
STANDERHEJSNING MED ..
Træning for juniorer RTK 2024
TRÆNING FOR JUNIORER..
Hold- og Individuelle turneringer 2024
HOLD- OG INDIVIDUELL..
“Veteran-JM UDE 2024”: 23.-26. maj i Silkeborg
“VETERAN-JM UDE 2024..
19-årige Carlos Alcaraz vandt “US Open 2022”

Siden 1978 er turneringen blevet spillet på blå hardcourt-baner i USTA Billie Jean King National Tennis Center i Flushing Meadows i Queens i New York. Årets sidste grand slam er også den dyreste at besøge.
Hovedarenaerne i tennisårets 4. og sidste Grand Slam er Arthur Ashe Stadium med skydetag (22.500), Louis Armstrong Stadium (14.000), Grandstand Stadium (8.000). Køber man en aftenbillet til US Open, kan det betale sig at have sovet længe. For alle baner har lys på, så det er mere reglen end undtagelsen, at aftenens sidste kamp slutter efter midnat.

Mandag 29. august startede en af årets helt store turneringer - US Open.

Mange forudså et US Open med mange overraskelser - måske en debutantsejr, hvad angik Grand Slam vindere. Dette års US Open var også et af de mest uforudsigelige til dato.

Clara Tauson og Holger Rune var med - tabte hhv. i 1. og 2. runde.

"US Open" - Finaleresultater 2022:
Damesingle: Iga Swiatek - Ons Jabeur 6/2, 7/6(5)
Herresingle: Carlos Alcaraz - Casper Ruud 6/4, 2/6, 7/6(1), 6/3
Damedouble: Barbora Krejcikova/Katerina Siniakova - Caty McNally/Taylor Townsend 3/6, 7/5, 6/1
Herredouble: Rajeev Ram/Joe Salisbury - Wesley
Koolhof/Neal Skupski 7/6(4), 7/5
Mixdouble: Storm Sanders/John Peers - Kirsten Flipkens/Edouard Roger-Vasselin 4/6, 6/4, 10-7

FOTO: Carlos Alcaraz, Wikipedia.

FOTO: Carlos Alcaraz, Wikipedia - 19-årige Carlos Alcaraz vandt “US Open 2022” - RTK