Lørdag 11/6: 3. runde i DTFs holdturnering UDE
Erik Segel - æresmedlem i RTK
ERIK SEGEL - ÆRESMED..
Erik Segel - æresmedlem i RTK

På generalforsamlingen den 24. marts 2022 blev Erik Segel udnævnt til æresmedlem i RTK.

Formandens motivering for at udnævne Erik til æresmedlem:

Erik Segel.
24 år i RTK's bestyrelse. Det er sgu noget af en sjat. Alle mener selvfølgelig, at du skulle have haft sølvbryllup med bestyrelsen, men det blev det så desværre ikke til.
Men kære Erik, tak for en helt fantastisk indsats over de sidste mange år. Du er om nogen indbegrebet på en ildsjæl, med et stort RTK placeret lige i panden - og i hjertet.
Turnering i alle former har jo altid været dit hjertebarn, og hvad du ikke har trommet sammen af spillere til diverse afbudsramte hold, kan der skrives lange bøger om.
Du har desuden varetaget referee-rollen i RTK over de sidste mange år.
Henover de sidste år har du så fået en helt ny passion (udover at redde menneskeliv selvfølgelig), du har nemlig styret RTK's hjemmeside med hård men retfærdig og meget velinformeret hånd.
Erik, du har som nævnt RTK både i panden og i hjertet, og med det engagement og den indsats du har udvist i RTK over de sidste utallige år, ser jeg ingen anden udvej end at udnævne dig til "ÆRESMEDLEM i RTK".
Og her syntes jeg, det vil være passende, at vi allesammen rejser os og giver Erik en hånd for et helt usædvanligt stykke arbejde.

Tak.
Erik Segel udnævnt til æresmedlem i RTK - Erik Segel - æresmedlem i RTK - RTK