Uge 47 og 48: RTF vandt “Davis Cup Finals
Uge 45: Olga Helmi vandt ITF i Helsingborg
UGE 45: OLGA HELMI V..
RTK's Klubturnerning 2021

Fristen forlænget - skriv dig på tilmeldingslisterne til mixdouble frem til søndag 22. august og til dame- og herredouble frem til onsdag 25. august - du kan også tilmelde dig ved at skrive til Erik Segel på eriksegel@gmail.com - husk at oplyse medlems-nr. og navn på doublemakker.
Turneringsledelsen, 19.08.2021
*******************************************************

RTK's Klubturnerning 2021 starter lørdag 21. august og slutter med "Den festlige Finaledag" lørdag 18. september.

Der spilles i 5 turneringsgrupper: Dame- og Herresingler, Dame- og Herredoubler + Mixdouble.

Hver gruppe inddeles i 3 rækker: En A-, en B- og en C-række i hver turneringsgruppe.

Således tilbud til deltagelse på alle niveauer - så hold dig ikke tilbage. Man kan deltage i max. 3 rækker. Turneringsledelsen forbeholder sig retten til at "lægge rækker sammen", hvis der er for få tilmeldte.

Al indledende dame- og herresingle afvikles lørdag 21. august fra kl. 10.
Al indledende mixdouble afvikles onsdag 25. august fra kl. 17.
Al indledende dame- og herredouble afvikles søndag 29. august fra kl. 10.

FINALER: Lørdag 18. september (reservefinaledag søndag 26. september) - kan heller IKKE flyttes.

Tilmeldingsfrist tirsdag 17. august.

Vi tænder om muligt grillen de 4 dage, der er klubturnering - kig ned og se go' tennis i RTK.

OBS: ALLE INDLEDENDE KAMPE spilles i det nye format, som kaldes "Fast4", hvor der som udgangspunkt spilles efter de regler, som alle kender, blot med følgende ændringer:
* Der spilles "bedst af 3 sæt".
* Der spilles uden "No-Ad".
* Man vinder et sæt, når en spiller når 4 partier med 2 partiers forspring (fx 4-2).
* Hvis der står 3-3 i partier, spilles en tiebreak.
* Hvis der står 1-1 i sæt, spilles en "match-tiebreak til 10".

ALLE FINALER spilles "bedst af 3 sæt" med tiebreak ved stillingen 6-6 i 1. og 2. sæt. Hvis der står 1-1 i sæt, spilles 3. sæt som en "match-tiebreak til 10".

Juniorernes klubturnering arrangeres separat af vor juniorafdeling.

Stor tak til Djurslands Bank, som er hovedsponsor og sponsorer præmier på finaledagen.

Læs mere på RTKs hjemmeside om turneringsformatet under "Turnering".

Link til Reglement for RTKs klubturnering 2021
RTK's Klubturnerning 2021 - RTK