Juniortræning starter mandag 8. august kl. 16
24. - 31. JULI: "ITF..
Træning - øvet / viderekomne

Kære RTK'er

Som noget nyt i dette efterår vil der blive oprettet et hold for øvet/viderekomne.

Vi starter træningen mandag 15. august i tidsrummet kl. 20-21. Vi træner mandage, 5 gange.

Træningen bliver med Olga, som vil organisere boldøvelser. Der er plads til 16 spillere. 4 på hver bane.

For kun 100 kr. får du sammen med andre øvede spiller en mulighed for at udvikle slagteknik og taktik gennem forskellige boldøvelser.

Af hensyn til træningens planlægning, vil vi gerne have din tilmelding på e-mail senest tirsdag 9. august på rtk@risskovtennisklub.dk.

Du skal:
Skrive fulde navn og medlemsnummer

Betale på mobilePay 38177 straks ved tilmelding, husk at notere dit fulde navn og medlemsnummer
Først betalt - først til træning :-)

Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive en mail på sarahtoftborg@gmail.com eller til rtk@risskovtennisklub.dk.

Vel mødt - bestyrelsen
Træning - øvet / viderekomne - RTK