Bane 5 er ryddet og spilbar
BANE 5 ER RYDDET OG ..
“DM for veteraner INDE” 20.-28. januar 2024
“DM FOR VETERANER IN..
LINK til TENNIS, du kan se dagligt :-)
LINK TIL TENNIS, DU ..
Livestream tennis - se al den tennis, du vil :-)
LIVESTREAM TENNIS - ..
5. - 7. januar: “Veteran-JM INDE 2024”
5. - 7. JANUAR: “VET..
LINK til TENNIS, du kan se dagligt :-)

Kære RTK-ere

Se fx Australien Open, som afvikles søndag 14. januar - søndag 28. januar 2024 på Melbourne Park tæt ved centrum, hvor Novak Djokovic, Carlos Alcaraz, Daniil Medvedev, Jannik Sinner, Andrey Rublev, Stefanos Tsitsipas, Alexander Zverev og Holger Rune kæmper om sejren i herresingle.

Nedenfor har du "LINK 1 til TennisAvisen" - linket opdateres sædv. dagligt med al den tennis, du kan se.

Det drejer sig om AL tennis på WTA-, ATP- og ATP Challenger-turneringer, inkl. ITF-turneringer, hvor danskere er med :-)

AL NÆVNTE TENNIS kan du "livestreame" på din smartphone, tablet og desktop for et engangsbeløb på 40-50 kr.. LÆS MERE på nedenstående 2 sidste LINK - eller kontakt Erik Segel.

ALLE "ATP Challenger kampe" kan ses gratis live på Livestream.com/ATP - BENYT evt. nedenstående LINK til "ATP Livestream".

Mange "ITF kampe" kan også ses gratis live på live.itftennis.com/en/live-streams/ - BENYT evt. nedenstående LINK til "ITF Livestream".

FOTO: Clara Tauson og Holger Rune, Privat - DTF.

LINK 1 til TennisAvisen (“Dagens kampe”)  LINK til “ATP Livestream”  LINK til “ITF Livestream”  LINK til RTKs hjemmeside (om “livestream”)  LINK 2 til TennisAvisen (om “livestream”)
FOTO: Clara Tauson og Holger Rune,  Privat - DTF - LINK til TENNIS, du kan se dagligt :-) - RTK