Jytte fra Albertslund: “Årets ildsjæl 2021”
JYTTE FRA ALBERTSLUN..
Leif var homo - blev smidt ud af dansk tennis
LEIF VAR HOMO - BLEV..
Generalforsamling aflyst / udsat
GENERALFORSAMLING AF..
Individuelle tennisturneringer 2021
INDIVIDUELLE TENNIST..
Mandag 26. april kl. 8-16
MANDAG 26. APRIL KL...
Åbning af RTK's grusbaner for 4. gang
ÅBNING AF RTK'S GRUS..
Jytte fra Albertslund: “Årets ildsjæl 2021”

4. maj er Jytte Majcherek fra Albertslund TK kåret til "Årets ildsjæl 2021" i dansk tennis.

Jytte er indbegrebet af en ildsjæl og fortjent vinder af prisen "Årets ildsjæl 2021". Hun har hjertet på rette sted og har gjort en kæmpe forskel for utallige børn og unge i Albertslund i rigtig mange år. I DTF er vi stolte af at have ildsjæle som Jytte, der sætter klubbens interesser over sine egne," siger Henrik Thorsøe Pedersen.

Dagligt yder Jytte en utrættelig indsats og har gjort det i en menneskealder - er ungdomsformand, alt-mulig-dame og ildsjæl.

Jytte står for arrangering og afholdelse af samtlige holdkampe for juniorerne. Desuden hjælper hun spillerne til at opsøge oplevelser uden for klubben. Jytte har gennem årene kørt Sjælland tyndt - har fragtet klubbens spillere til diverse turneringer og holdkampe.

Med prisen "Årets ildsjæl 2021" følger foruden æren desuden to billetter til Roland Garros 2022.

Udover Jytte Majcherek var René Lund fra Nexø Tennisklub og Ilse Johannesen fra Tisvilde Tennis nomineret til "Årets ildsjæl".

FOTO: Jytte Majcherek, Henrik Thorsøe Pedersen med bl.a. tennisglade børn, DTF

LINK til DTFs hjemmeside