Finaledag 16.9.2023
FINALEDAG 16.9.2023
DS-A og HS-A i RTKs Klubturnering 2023
DS-A OG HS-A I "RTKS..
Søndag 10/9 kl. 11: LIGA 3 herrer - “Playoff”
SØNDAG 10/9 KL. 11: ..
Søndag 27/8 kl. 13: 50+Veteraner i Kval.kamp
SØNDAG 27/8 KL. 13: ..
2/9 + 3/9: Veteran-DM i Aarhus 1900 og ALTS
2/9 + 3/9: VETERAN-D..
Lør. 26/8: 5./7. runde i DTFs holdturnering UDE
LØR. 26/8: 5./7. RUN..
Livestream tennis - se al den tennis, du vil :-)

Se ALLE "ATP Challenger kampe" "live" på Livestream.com/ATP - BENYT evt. nedenstående LINK til "ATP Livestream".

Mange kampe under "ATP Challenger"-niveau kan ses "live" på live.itftennis.com/en/live-streams/ - BENYT evt. nedenstående LINK til "ITP Livestream".

Følg fx Carlos Alcaraz, Novak Djokovic og Holger Rune med "tennis livestream" hos en spiludbyder - se al den tennis, du har lyst til. Opret en spilkonto hos en spiludbyder og indbetal et ENGANGSBELØB på 40-50 kr..

Flere udbydere (alle har dansk licens) tilbyder livestreaming - læs på den danske spilguide "Oddsfan.dk", hvilke udbydere, som er gode til "tennis livestreaming". Nederst på denne side LINK til "Oddsfan.dk".

1: Spilkonto hos en spiludbyder:
Opret spilkonto hos en udbyder, som tilbyder "tennis livestreaming". Du kan KUN oprette konto, hvis du er 18 år eller ældre.

2: Indbetaling til din spilkonto:
Det er et krav fra spiludbyderen, at der er penge på din konto, før du kan livestreame tennis og anden sport. Hos nogle spiludbydere kan du nøjes med at indbetale et ENGANGSBELØB på 40-50 kr..

Du kan livestreame på smartphone, tablet og desktop. Streamer du på smartphone, kan du tilmed sende signalet op i fuld skærm - det skulle du også kunne med Apple TV / Chromecast. Kvaliteten skulle være OK - jo større turnering, jo bedre kvalitet. I de store turneringer er livestreamet blot TV-signalet kopieret 1:1. Streamingen foregår i udbyderens "live betting-konsol", så det er altså der, du skal navigere ind, når du er logget ind på spilkontoen.

Med et "livestream hos en spiludbyder" har du adgang til toptennis. Du kan fx se alle kampe i de 4 Grand Slams, alle kampe på ATP- og WTA-touren samt sæsonafslutningerne "ATP Finals" og "WTA Finals". Du kan også se Davis Cup, Fed Cup, ATP Cup og Laver Cup.

ATP og WTA-touren er for de bedste spillere - se fx Caroline Wozniacki, Clara Tauson og Holger Rune "live".

Challenger-touren er for de næstbedste spillere, og spiludbyderne livestreamer også en hel del ITF kampe - se fx Rebecca Munk Mortensen, Johanne Christine Svendsen, August Holmgren og Elmer Møller "live".

LINK til “ATP Livestream”  LINK til “ITF Livestream”  LINK til TennisAvisen om “livestreaming”  LINK til Oddsfan.dk
Livestream tennis - se al den tennis, du vil :-) - RTK