Højde definerer mig ikke.............
HØJDE DEFINERER MIG ..
Søren Højberg er gået bort
SØREN HØJBERG ER GÅE..
“Kurt er den største” - 19/11 være fyldt 90 år
“KURT ER DEN STØRSTE..
To giganter på toppen - hvem er bedst…..
TO GIGANTER PÅ TOPPE..
DTFs Holdturnering INDE 2020-2021
DTFS HOLDTURNERING I..
Indstil til “Årets tennisildsjæl 2021”
INDSTIL TIL “ÅRETS T..
DTFs Holdturnering INDE 2020-2021

DTF Holdturneringen er opdelt i to adskilte holdturneringer:

En divisionsturnering og en ligaturnering - begge turneringer er opdelt i en dame- og en herrerække.
- I "Division" spiller klubbernes 1. hold - klubbernes sekundære hold spiller "Liga".
- Kampformatet er 4 singler + 2 doubler.
- Ender en holdkamp "uafgjort 3-3", spilles "Golden Match Tie-break" om 1 ekstra point.

Udgangspunkt for spilleterminer i DTF Holdturneringen INDE 2020-2021:

Divisionen spilles over 7 runder, mens ligaen spilles over 5 runder.

1. runde (Division + Liga): Lørdag 24. oktober
2. runde (Division + Liga): Lørdag 7. november
3. runde (Division + Liga): Lørdag 21. november
4. runde (Division): Lørdag 28. november
5. (1) runde (Elitedivision): Lørdag 23. januar
6. (1) runde (Elitedivision): Lørdag 6. februar
7. (1) runde (Elitedivision): Lørdag 27. februar
Medaljespil (Elitedivisionen): 13. marts - 14. marts i KB.

6. (2) runde (Division): Mandag 5. april (Aflyst pga. Covid-19)
5. (2) runde (Division + Liga): Lørdag 10. april (Aflyst pga. Covid-19)
7. (2) runde (Division + Liga): Lørdag 17. april (Aflyst pga. Covid-19)
(Aflyst: Evt. "Play Off kampe" (Division + Liga): 20. marts).

RTK har IKKE hold i "DTFs Holdturnering INDE". 6 RTKere, Metteline Sejr Gad, Lene Søberg, Rasmus Gad, Henrik Nødskov Aaen, Rasmus Borgquist og Nils Madsen spiller holdturnering indendørs for hhv. ALTS, Aarhus 1900 og Hørning - følg dem via nedenstående link :-)

DTF Holdturneringen inde 2020-2021 bliver ikke færdigspillet. Resultaterne annulleres og ingen hold rykker op eller ned. Det er konklusionen, efter det 2. marts blev slået fast, at der ikke bliver åbnet op for indendørs voksenidræt april måned.

Pga. undtagelserne for professionel idræt har det været muligt at færdigspille Elitedivisionerne for mænd og kvinder. Dermed er der blevet kåret indendørs danmarksmestre; men ingen hold rykker ned fra Elitedivisonerne.

FOTO: DTF.

LINK til Tournament Software  LINK 1 til DTFs hjemmeside  LINK 1 til TennisAvisen  LINK 2 til TennisAvisen  Link til RTKs hjemmeside, hvor 5. runde spilles  LINK 2 til DTFs hjemmeside om 7. runde  LINK 3 til TennisAvisen om 7. runde  LINK 4 til TennisAvisen om 7. runde  LINK 3 til DTFs hjemmeside om Covid-19  LINK 4 til DTFs hjemmeside  LINK 5 til DTFs hjemmeside  LINK 5 til TennisAvisen  LINK 6 til TennisAvisen  LINK 6 til DTFs hjemmeside  LINK 7 til DTFs hjemmeside  LINK 8 til DTFs hjemmeside  LINK 9 til DTFs hjemmeside  LINK 7 til TennisAvisen  LINK 8 til TennisAvisen  LINK 10 til DTFs hjemmeside  LINK 11 til DTFs hjemmeside
FOTO: DTF - DTFs Holdturnering INDE 2020-2021 - RTK