Veteran-JM INDE 5.-7. januar 2024
VIGGO HOLM VANDT SØL..
VM på Mallorca - Anni og Viggo fanebærere
VM PÅ MALLORCA - ANN..
Viggo Holm vandt GULD ved “ITF Masters 1000”
VIGGO HOLM VANDT GUL..
RTKs klubturnering 2023 - finaleresultater
RTKS KLUBTURNERING 2..
DM for veteraner INDE 12.-20. marts 2022

DM for veteraner INDE afholdes 12.-13. marts i Hillerød TK og 14.-20. marts i Rundforbihallen, Nærum.

Turneringen er åben for alle tennisspillere, der er medlem af en klub under DTF - deltagere skal være fyldt 35 år inden 31.12.2022.

TILMELD dig senest søndag 13. februar 2022 kl. 23.59 via DTF's Tournament software - fx via nedenstående link - her kan du også læse mere om veteran-DM.

Man kan højst tilmelde sig 3 rækker (1 single + 1 double + 1 mixed double).

Du kan enten TILMELDE dig "som MEDLEM af DTV" - eller du kan tilmelde dig bare "som DM-DELTAGER" (uden medlemskab af DTV).

Uanset hvad, skal du først på DTVs hjemmeside udfylde alle felter i din profil - inkl. Brugernavn og Kodeord - anvend evt. nedenstående link.

Når du enten er blevet "Medlem af DTV" eller "DM-deltager", kan du logge ind på "DTVs Aktivitetskalender", hvor betaling sker på "Aktivitetskalenderen 12. marts".

LINK til DTVs hjemmeside  LINK til INVITATION til DM INDE  LINK til oprettelse af “MEDLEMSKAB af DTV”  LINK til Tournament Software -veteran-DM INDE 2022
DM for veteraner INDE 12.-20. marts 2022 - RTK