Herre Drop-In SLUTTEDE torsdag 18. august
EFTERÅRS TRÆNING: VO..
31. juli - 7. august: ITF World Tennis Tour i KB
31. JULI - 7. AUGUST..
Træning -Voksne beg./let øvede “Efterår 2021”

Kære RTK'er

Efterårets træning for voksne begyndere og let øvede er nu planlagt.

Vi starter træning mandag 16. august i tidsrummet kl. 18-20.

Træningen bliver med Olga Palm og flere af klubbens egne trænere.

For kun 250 kr. får du sammen med andre begyndere/let øvede et træningsforløb på 5 x 1 timers træning, hvor de mest almindelige grundslag vil blive gennemgået og trænet. Du får også kendskab til tennisspillets regler.

Du skal kunne træne i hele tidsrummet; men du vil komme på et hold, som træner fast fra 18-19 eller 19-20 - det får du besked om inden træningsstart.

Pga. planlægning af træningen vil vi gerne have din tilmelding på e-mail senest søndag 9. august på rtk@risskovtennisklub.dk.

Du skal:
Skrive fulde navn og medlemsnummer
Sende et billede med / af dig selv*
Skrive, hvem du gerne vil træne sammen med
Betale på MobilePay 38177 straks ved tilmelding - noter dit fulde navn og medlems-nr.

*Billedet er af hensyn til holdsætningen - vi kan bedre kende jeres ansigter end jeres navne.

Vi afvikler selvfølgelig træningen under hensyntagen til sundhedsmyndighedernes anbefalinger.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Peter-Oscar Hald på 51543014, Lone Dall på 20535309, Søren Højgaard på 40150673 eller per e-mail på rtk@risskovtennisklub.dk.

Vel mødt
Træning -Voksne beg./let øvede “Efterår 2021” - RTK